نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > افتتاح سومین نمایشگاه حجاب و عفاف مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام
۲۶۶ بازدید

سومین نمایشگاه حجاب و عفاف دانشجویان رشته طراحی دوخت و تکنولوزی لباس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با حضور امام جمعه ایلام و مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

در این افتتاحیه نمایشگاه که انواع لباس‌های دوخته شده و طراحی شده توسط دانشجویان طراحی دوخت این مرکز به نمایش گذاشته شده است نماینده ولی فقیه در ایستان و امام جمعه ایلام ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در زمینه طراحی دوخت و اشتغالزایی در این رشته گفت: جمعه بازاری از محصولات دانشجویان این مرکز در مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار کنید.

برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان باید شرایط لازم برای ابداع و نوآوری فراهم شود تا توانایی تبدیل ایده به سمت تجاری سازی فراهم شود.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب افراد به فرهنگ نوآورانه باعث رشد و توسعه جامعه می‌شود، گفت: اگر زیرساخت‌های لازم برای ظهور و بروز ایده‌ها ایجاد نشود شاهد خروج نخبگان و فعالان استارت‌آپی به خارج استان و در نتیجه ضعیف شدن استان خواهیم بود.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا