نسخه آزمایشی
۱۱۷ بازدید

به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام؛

برگزاری همایش استعدادیابی تا خوداشتغالی در ایلام

با همکاری جهاد دانشگاهی واحد ایلام و باشگاه کارآفرینی اوربست و پلتفرم یونی بست، همایش استعدادیابی تا خوداشتغالی ویژه‌ی دانش آموزان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام برگزار شد.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام؛ در هفته جهانی کارآفرینی و به منظور شناخت توانمندی‌ها، مهارت آموزی و کارآفرینی بر بستر سکوی سنجش و آموزش دیجیتال همایش استعدادیابی تا خوداشتغالی با حضور اساتید برتر کشوری در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد.

دکتر ولایت‌الله درویشی، استاد دانشگاه و دکترای روانشناسی و طب سنتی در این همایش با بیان خاطرات خود از نحوه رفتار صحیح با دانش‌آموزان برای ایجاد انگیزه و امید به زندگی اظهار کرد: هیچ محدودیتی از قبیل جغرافیایی، اجتماعی، فرهنگی، جسمی و … نباید مانع پیشرفت و رشد در مسیر موفقیت شود.

وی با تأکید بر تلاش برای ارتقای مهارت‌های فردی گفت: تفکر خلاق و انتقادی نسبت به مسائل و موقعیت‌های مختلف در زندگی، تحقیق و سوال کردن در موارد مختلف و سپس پذیرش مسائل، ارتقای سواد رسانه‌ای، یادگیری روش‌های صحیح مطالعه و تندخوانی از جمله مهارت‌های مهم و ضروری در جامعه امروز است. 

دکتر درویشی به تأثیر تغذیه در سلامت روح و جسم اشاره کرد و افزود: برای داشتن جسمی سالم و در نتیجه روحی توانمند باید به تغذیه مناسب بر اساس آموزه‌های طب ایرانی و اسلامی توجه کرد و تحرک و ورزش، نشاط و شادی را فراموش نکنیم.  

سعید نصرالهی، مدرس کسب و کارهای گروهی، مجری طرح‌های استارتاپی و مدیریت منابع انسانی محمد خدادادی، مدرس مهارت‌های فردی، مشاور کسب و کار، بنیانگذار باشگاه کارآفرینان اوربست و پلتفرم یونی بست، این پکیج آموزشی و مهارتی را برای حاضران تشریح کردند.

همچنین سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این واحد بر ضرورت رشد توانمندی‌های فردی، مهارت‌های کسب و کار در کنار سواد آکادمیک تأکید کرد.

یادآور می‌شود، این همایش رایگان یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ آبان‌ماه سال جاری ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و فرهیختگان ایلام برگزار شد.

برچسب ها:

یونی بست1

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا