نسخه آزمایشی
۲۴۸ بازدید

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار کرد؛

برگزاری کارگاه آموزشی صفر تا صد یک کسب و کار در بستر تعاونی

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام؛ کارگاه آموزشی «صفر تا صد یک کسب و کار» در بستر تعاونی با ارائه مهندس پرنا- رئیس اداره توسعه تعاونی‌های استان ایلام و مهندس میرزایی- معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام و حضور دانشجویان رشته طراحی و دوخت و کامپیوتر برگزار شد.

مهندس پرنا در جمع دانشجویان رشته طراحی و دوخت و نرم افزار مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با بیان اینکه تشکیل تعاونی‌ موجب توانمندی و درآمد بیشتر افراد بخصوص در رشته‌های مهارتی و کاربردی می‌شود، اظهار کرد: تشکیل تعاونی باعث بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضای می‌شود و ذهن افراد را از اخذ کارهای اداری و پشت میزنشینی دور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی‌ها برای افرادی مناسب است که ظرفیت و پتانسیل کار را دارند ولی سرمایه ندارند، افزود: تعاونی با سرمایه اندک افراد مختلف راه اندازی می‌شود که با دریافت مجوز کسب، می‌توانند تسهیلات مورد نیاز را در جهت توسعه فعالیت دریافت کنند.

مهندس پرنا به سوالات دانشجویان که بیشتر در مورد چگونگی تشکیل تعاونی و دریافت تسهیلات برای راه اندازی یا توسعه کار خانگی بود، پاسخ‌های دقیقی ارائه داد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا