نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار آموزشی > ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در خدمت ارتقای اساتید و دانشجویان است
۲۵۴ بازدید

نشست هماهنگی مسئولان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام به مدرسان؛

ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در خدمت ارتقای اساتید و دانشجویان است

نشست هماهنگی آموزشی و فرهنگی مسولان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با مدرسان مرکز برگزار شد.
در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد «شهریار رستمی» رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ضمن بیان ظرفیت ها و توانمندی‌های علمی و فرهنگی نهاد جهاد دانشگاهی برای تقویت توان علمی، فرهنگی و کارآفرینی مدرسان و دانشجویان گفت: اساتید مرکز باید در زمینه برگزاری ورک شاپ ها مشارکت بیشتری داشته باشند تا علاوه بر تدریس معمول، راه‌های جدیدی پیش راه دانشجویان باز کنیم.

وی افزود: اگر بخواهی یک مرکز نمونه باشیم باید پیوند عمیقی بین تمام ظرفیت‌هایمان برقرار کنیم و تا همین مقطع هم نسبت به سایر مراکز استان و حتی برخی مرکز کشور موفقیت خوبی داشته ایم.
رستمی گفت: تکمیل زیست بوم کارآفرینی در برنامه ماست و مدرسان باید کمک کنند.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با اشاره به فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی نیز اظهار کرد: ما در تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین پخش و نقد فیلم کارهای خیلی خوبی داشته ایم و در این حوزه در دوران شیوع بیماری کرونا از فعال‌ترین مراکز علمی کاربردی کشور بوده ایم.
وی با اشاره به ظرفیت مراکز فرهنگی و خبری جهاد دانشگااهی در ارتقای دانشجویان و همچین اساتید خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری ایکنا، خبرگزاری علمی سینا و مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) از جمله این مراکز هستند.
در ادامه این نشست «مجتیبی حاجی‌نیا» مدیر آموزش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در خصوص نحوه برگزاری آنلاین آزمون پایان ترم و راهکارهای ارتقای دانشجویان با مدرسان مرکز مذاکره کرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا