نسخه آزمایشی
۹۸ بازدید

در سلسله نشست‌های جهاد تبیین بررسی شد؛

نقش سردار سلیمانی در انسجام و اتحاد جبهه مقاومت

کارکنان، مدرسین و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی شرکت کردند.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام؛ به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام از محل سلسله نشست‌های جهاد تبیین؛ نقش سردار سلیمانی در انسجام و اتحاد جبهه مقاومت در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر «نصرت حیدری» عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دکتر حیدری با تاکید بر اینکه اگر عنصرهای مختلف اسلامی در مدیریت حکومت وجود داشته باشد دچار چنین چالش‌هایی نمی‌شویم، اظهار کرد: شهید سلیمانی در سوریه یک سیاستمدار ورزیده بود و ولایتم‌داری ایشان در خصوص رهبری ویژه بود بنابراین یکی از اهداف ترور ایشان از بین بردن اتحاد و انسجام در جبهه مقاومت بود که با شهادتش مشاهده شد چه موج عظیمی در تشییع ایشان به راه افتاد. پس باید ابعاد سیاستمداری، دیپلماسی و مدیریتی ایشان در دانشگاه‌ها مدنظر باشد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره به اینکه ایران حرم است و سردار شهید سلیمانی، کشور را در منطقه، ام القری کرد، تصریح کرد: سردار سلیمانی شخصیت فراملی داشت و بر حرکت دشمن تاکید کرد. آنچه نیز در وقایع اخیر، مورد هدف دشمن بود ایجاد شکاف بین مردم و حکومت بود در حالی که سردار از مولفه‌های قومی، ملی، فرهنگی برای پایداری ارتباط مردم و حکومت استفاده کرد.

حیدری افزود: از دغدغه‌های سردار سلیمانی پس از پیروزی سوریه ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی قوی بود تا مکانی کارآمد شکل بگیرد به همین جهت بین گروه‌ها و جریانات با وجود اختلافات فکری به دنبال همگرایی بود و استراتژی خویش را بر جذب حداکثری و دفع حداقلی گذاشت و این همان کسب توفیق است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا