نسخه آزمایشی
۲۱۳ بازدید

دوره‌ی آموزشی طراحی لباس با بهره‌مندی از نرم افزار Gemini ویژه دانشجویان رشته طراحی و تکنولوژی لباس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام؛ نرم افزار Gemini در طراحی الگو، ویرایش، مدلسازی و سایزبندی لباس کاربرد دارد.

در این ورکشاپ، دانشجویان با نحوه‌ی طراحی لباس که با پیشرفت فناوری و نفوذ روز افزون آن در زندگی انسان دست خوش تغییر شده است، آشنا شدند. نرم افزار طراحی الگو “جمینی” یکی از ابزارآلاتی است که باعث ایجاد تغییر در این حرفه شده است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توان الگو و سایزبندی لباس‌ها را طراحی کرد.

این نرم افزار الگوهای ارائه شده را تحلیل کرده و با توجه به سایز الگو و همچنین ابعاد پارچه، بهترین چینش را به شما ارائه می‌دهد تا شما با استفاده از کمترین میزان پارچه، الگوهای خود را چیده و پارچه را برش بزنید. در واقع این نرم افزار به شما کمک می‌کند کار خود را به شکلی پیش ببرید که کمترین دور ریز پارچه را مشاهده کنید. البته باید به یک نکته بسیار مهم نیز توجه کرد و آن این است که شما می‌توانید بر مبنای جنس پارچه و خواست خود این چینش را تغییر داده و با توجه به نیازتان چینش الگو را انجام دهید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا