نسخه آزمایشی
۴۲۰ بازدید

با دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

از انیمیشن‌های برتر تا راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک

ایسنا/ایلام دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی ، هنری دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از موفقیت‌ها و دغدغه‌های خود گفتند.

«پیمان جاسمی» دبیر انجمن علمی انیمشین مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: انجمن ما در سال قبل در جشنواره دانشجویان مهارتی دانشگاه جامع کاربردی کل کشور مقام اول را به دست آورد و بنده به عنوان دبیر این کانون تاکنون در مسابقات بین الملی زیادی حضور داشته ام.

وی گفت هم اکنون روند حمایت از دانشجویان دارای ایده و خلاقیت دانشگاه گسترش یافته و زمینه برای اتصال و لینک به ظرفیت ها دانشجویی در سطح ملی و بین المللی هموار شده است و ما باید با تلاش خود بتوانیم هرچه بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم

جاسمی افزود: حمایت از ایده های دانشجویان و کانون های دانشجویی در مرکز نوآوری و شتاب دهی هم روال خوبی یافته و دانشگاه جامع علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی حمایت های خوبی از ایده ها می‌کند همه اینها فرصت هایی است که در اختیار دانشجویان علمی کاربردی قرار گرفته است

«منا گراوند» دبیر انجمن علمی تکنولوزی دوخت و طراحی لباس این مرکز نیز گفت: ما با استفاده از ظرفیتی که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در اختیار ما گذاشت توانستیم یک مرکز تولید ماسک در دوران شیوع کرونا راه اندازی کنیم و هم اکنون به سود آوری رسیده است .

وی افزود: معتقدم اگر دانشجویان ایده های خلاقانه خود را ارایه کنند یا در مراکز نوآوری و شتابدهی این مرکز ارایه دهند موفقیت خوبی خواهند داشت .

این گفت: اتصال ما به بازار و کمک به فروش نیز کاربزرگی بود که مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی توانست راه ما را هموار کند.

«عباس رنجبر» دبیر انجمن علمی تجهیزات پژشکی، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام نیز اظهار کرد: این عرصه برای دانشجویان علاقمندی که قصد فراگیری کار داشته باشند باید فراهم باشد، اگر یک کارگاه فنی در این مرکز راه اندازی شود ما می‌توانیم در این کارگاه به آموزش دانشجویان این رشته به صورت عملی بپردازیم.

«مریم آذر افراز» دبیر کانون فرهنگی قرآن و عترت این مرکز هم گفت: ما یک گروه حفظ قرآن کریم هستیم که فعالیت خود را با راهنمایی اساتید در زمینه حفظ پی می‌گیریم و از هرگونه خلاقیتی در این زمینه که بتواند کار را سهل‌تر کند استقبال می‌کنیم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا