نسخه آزمایشی
۲۸۷ بازدید

فراخوان نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر منتشر شد.

انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی نقش تن‌ پوش

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی و به نقل از جهاددانشگاهی واحد هنر، نهمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی از طریق تن‌پوش برگزار می شود.
بخش‌های رقابتی این دوره از جشنواره شامل سه قالب «نقش تی شرت»، «نقش شال و روسری» و «طراحی تی‌شرت» بوده و بخش طراحی تی شرت برای اولین بار به بخش‌های این جشنواره اضافه شده است. طراحان و هنرمندان علاقه‌مند، می توانند در هر یک از این بخش ها به خلق اثر پرداخته و رقابت کنند.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام شده و نمایشگاه، آیین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره در مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی jdmod.ir مراجعه کنند.
نهمین جشنواره ملی نقش تن پوش به همت جهاددانشگاهی هنر و اتحادیه پوشاک تهران و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا