نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی ایلام
۱۰۲ بازدید

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام؛ دانشجویان و کارکنان مراکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در دوره آموزشی مهارت‌های زندگی با محوریت «مهارت مدیریت هیجان و مهارت توانایی مقابله با استرس» در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام شرکت کردند.

این دوره‌ی مهارتی که توسط دکتر وحید احمدی- دکتری روان شناسی سلامت تدریس شد بر روی هیجان و نوع مدیریت آن به عنوان یکی از مهارت‌های مهم زندگی تاکید شد تا به مدیریت آگاهانه، هوشیارانه و خلاقانه هیجانات بینجامد و اینکه برای آن که بتوانیم هیجان خود را آگاهانه و خلاقانه مدیریت کنیم، لازم است انواع آن را به خوبی بشناسیم و از وجود آن‌ها آگاه باشیم. همچنین بدانیم عدم مدیریت صحیح هیجان‌ها علاوه بر آن که روابط اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سلامت جسمانی و روانی شما را نیز به هم می‌ریزد. به همین دلیل به منظور حفظ سلامت خود و بهبود روابطتان با سایر افراد و نیز ارتقا کیفیت زندگی شخصی، لازم است مهارت مدیریت صحیح هیجان‌ها را به دست آورید.

برچسب ها:

مهارت های زندگی1

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا