نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار پژوهش > برگزاری نمایشگاه نوآورانه‌ی «طراحی و دوخت لباس بدون پارچه» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام
۳۷۷ بازدید

مدیرگروه رشته طراحی و دوخت مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام خبر داد

برگزاری نمایشگاه نوآورانه‌ی «طراحی و دوخت لباس بدون پارچه» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام؛ «کبری پاک‌نژاد» با بیان اینکه این جشنواره از امروز تا پایان روز شنبه ۲۲ خردادماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه طراحی لباس برگزار شده است و آثار برگزیده در نمایشگاه پیش‌رو در تیرماه امسال نمایش داده خواهند شد.

مدیرگروه رشته طراحی و دوخت مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد ایلام افزود: عنوان جشنواره با یکی از واحدهای درسی دانشجویان مرتبط بود به همین دلیل از دانشجویان خواسته شد طرح‌هایی را ارائه بدهند که بتوانند بدون استفاده از پارچه لباسی را طراحی و دوخت کنند.

وی افزود: ۳۰ نفر از دانشجویان رشته‌ی طراحی و دوخت که در واقع عضو مرکز نوآوری صنایع دستی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوده و دوره‌های آموزشی متعددی را گذرانده‌اند با استفاده از مواد و وسایل غیر پارچه‌ای دست به خلق طرح‌هایی نو زدند.

پاک‌نژاد خاطر نشان کرد: ایده‌های ارائه شده مورد گزینش قرار خواهند گرفت و آثار برتر به جشنواره استانی مد و لباس ارسال خواهد شد.

این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد ایلام بخصوص دانشجویان رشته طراحی و دوخت قرار گرفت.

گفتنی است برگزاری این نمایشگاه با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا