نسخه آزمایشی
۴۲۲ بازدید

دانشجوی طراحی دوخت از شیرینی‌های تولید ماسک می‌گوید

تولید ماسک در ایلام با ابتکار یک دانشجو

ایسنا/ایلام دانشجوی رشته طراحی دوخت از شیرینی‌های تولید ماسک می‌گوید و معتقد است این کار هم کمک به سلامت مردم و هم یاری کردن کادر درمان است.

«منا گراوند» دانشجوی رشته طراحی دوخت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام که با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک به کمک سلامتی مردم و کادر درمان آمده است، با حضور در ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم و نیز بالای مردم به ماسک با توجه به حرفه ای که دارم از اواخر بهار سال جاری خط تولید ماسک را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در راستای کمک به سلامت عمومی مردم با در اختیار گذاشتن کارگاه خیاطی به بنده کمک کردند که بتوانم خط تولید را راه اندازی کنم، گفت: تاکنون موفق شده‌ام که حدود ۲۰هزار ماسک را تولید کنم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: هنگام تولید ماسک به سلامت مردم فکر می‌کنم و امیدوارتر ادامه می‌دهم و همیشه به مناطقی که از هر نظر محروم‌اند و نمی‌توانند به اندازه کافی ماسک داشته باشند، امیدوارم بتوانم به آنان کمک کنم و در این راستا نیز تعدادی ماسک را اهداء کرده‌ام.

گراوند با بیان اینکه از اینکه می‌توانم به سلامت مردم کمک کنم و همیار کادر درمان هستم، خوشحالم، ادامه داد: رشته دبیرستان ام تجربی بود و علاقمند بودم پزشکی بخوانم اما به دلایلی این امکان فراهم نشد اما امروز خوشحالم که استعدادم را شناخته‌ام و در رشته طراحی دوخت دانشجو هستم و از دانشجویان و کسانی که هنور دبیرستانی هستند می‌خواهم که دنبال استعدادها و علائق واقعی خود بروند تا موفق شوند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا