نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام تجلیل شدند
۲۸۰ بازدید

به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو در محل سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از سه دانشجوی فرهنگی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام تجلیل به عمل آمد.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام؛ در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذرماه، دکتر «منصور احمدی» در جمع دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، ضمن تبریک روز دانشجو به کودتای ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ اشاره کرد و گفت: امریکا در آن سال دولت مصدق را از کار انداخت و حکومت شاهنشاهی مجدد راه اندازی شد از آن طرف شاه برای قدردانی از آمریکا، دکتر نیکسون را به ایران دعوت می‌کند و در روز ۱۶ آذرماه این امر مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته و موجب شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به نام‌های رضوی، بزرگ‌نیا و قندچی می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با شاره به وقایع اخیر در کشور گفت: دانشجویان با نقدهای منصفانه امور کشور را دنبال کنند و اگر مطالبه‌ای دارند از طریق مناظره و کرسی‌های آزاداندیشی پیش ببرند و با آگاهی و بصیرت تولیدات رسانه‌های بیگانه را رصد کرده و شرایط کشور را تحلیل کنند.

دکتر احمدی با تاکید بر اینکه رسالت دانشگاه‌های علمی کاربردی، مهارت آموزی و کارآفرینی است، خاطر نشان کرد: دانشجویان این مراکز با کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌توانند در جامعه امید آفرینی کنند که نشان از توسعه آموزش عالی در کشور دارد.

در ادامه مراسم؛ از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام خانم‌ها «سهیلا خسروی‌نژاد»، «کوثر کرمی» و «نسرین منتظری» به عنوان دانشجوی فعال فرهنگی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا