نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار پژوهش > دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته های فنی و علمی کاربردی از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند می شوند
۲۲۰ بازدید

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی گفت: تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، فرصت مناسبی برای خوداشتغالی است.

وی با بیان اینکه هیچ منافاتی برای استفاده فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی از این تسهیلات وجود ندارد، اظهار داشت: دانشجویان فارغ‌التحصیل در رشته های فنی و کاربردی می توانند از طریق پارک علم و فناوری نیز از این تسهیلات بهره‌مند شود و لازمه آن نداشتن بیمه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه اجرایی شدن طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جذب اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۶ نیز تاثیرگذار خواهد بود، افزود: دانشگاه علمی کاربردی می تواند نسبت به معرفی متقاضیان اقدام کند.

لازم به ذکر است، در این جلسه مصوب شد تا کارگروهی با حضور دانشگاه علمی کاربردی استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج سازندگی، بنیاد برکت و مدیریت اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری ایلام برگزار و فرایند اجرایی واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به فارغ‌التحصیلان تدوین شود.

در ابتدای جلسه دکتر احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استنانی و شهریار رستمی بعنوان نماینده  مراکز به تشریح فعالیت های دانشگاه جامع و مراکز علمی کاربردی پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا