نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > مراکز آموزش علمی کاربردی در انجام فعالیت‌های فرهنگی هم‌افزایی کنند
۳۱۴ بازدید

حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علمی کاربردی استان در مرکز جهاد دانشگاهی ایلام

مراکز آموزش علمی کاربردی در انجام فعالیت‌های فرهنگی هم‌افزایی کنند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی واحد استان ایلام با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام بر ضرورت هم‌افزایی فعالیت‌های فرهنگی و علمی مراکز استان تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حاتمی در نشست با رئیس و کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز قرار گرفت و و اظهار کرد: مراکز مختلف باید در برنامه هایی که امکان هم‌افزایی وجود دارد این کار را انجام دهند تا بتوانیم برنامه هایی با کیفیت بالاتر و محتوای غنی‌تر برای دانشجویان داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در دوره شیوع کرونا و به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می شوند گفت: این برنامه‌ها باید با غنای بیشتری ارائه شوند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی واحد استان ایلام بر حضور و فعالیت دانشجویان و اساتید در برنامه‌های عید بزرگ غدیر خم تأکید کرد.
شهریار رستمی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام نیز در این نشست با گزارشی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی مرکز خواستار هم‌افزایی مراکز استان جهت ارتقای کیفی این برنامه شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا