نسخه آزمایشی
۱۷۵ بازدید

با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی

مراکز آموزش علمی کاربردی استان ایلام بازگشایی شد

مراکز علمی کاربردی ایلام بازگشایی شد

ایسنا/ایلام با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام . مدیران مراکز علمی کاربردی، در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی، فعالیت آموزشی مراکز علمی کاربردی استان در دروس عملی به صورت حضوری آغاز شد.

دکتر «اسفندیار محمدی» ، رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان ایلام، با حضور در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اظهار کرد: ۷۰ درصد کد رشته‌های مراکز علمی کاربردی، عملی و تنها ۳۰ درصد آنها تئوری است و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ۱۰ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان ایلام فعال است ، گفت:  ۳۵۰۰ دانشجو در بیش از صد کد رشته‌ متنوع مهارتی در حال تحصیل است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ دانشجو در مهرماه امسال جذب رشته‌های مهارتی مراکز دهگانه در استان شده است، تصریح کرد: پذیرش دانشجو در مهرماه امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

محمدی به تدریس ۵۰۰ مدرس در مراکز علمی کاربردی استان اشاره و تصریح کرد: عمده رشته‌های مراکز علمی کاربردی مهارتی بوده و حضور دانشجویان در کلاس‌ها و کارگاه‌ها ضروری است به دنبال مصوبه‌ی ستاد استانی کرونا در روز گذشته، از امروز کلاس‌های عملی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ کارت واکسیناسیون از دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی یکی از مراکز موفق در ارزیابی‌های کشوری بوده است، گفت: عملکرد این مرکز در حوزه‌های مختلف آموزشی، دانشجویی و فرهنگی قابل قبول است  و امیدواریم در برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به کارگیری مصوبات ستاد کرونا موفق عمل شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا