نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > مرحله‌ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان ایلام آغاز شد.
۲۲۵ بازدید

مرحله‌ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام آغاز شد

مرحله‌ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان ایلام آغاز شد.

ایسنا/ایلام مرحله‌ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان ایلام آغاز شد.

«محسن ملکی»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام در این مراسم با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام از مسابقات مناظره دانشجویان ، اظهار کرد: دانشگاه ایلام همواره یاری‌گر جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه‌ی فرهنگی بوده و با هم‌افزایی تاکنون برنامه‌های اثربخشی اجرا شده است.

وی با اشاره به دغدغه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد تحرک و پویایی در محیط‌های دانشگاهی، گفت: از نکات مورد توجه رهبر انقلاب ایجاد فضای نقادانه در دانشگاه‌ها بوده است و فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی نیز مورد توجه معظم‌له بوده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام تصریح کرد: کرونا جامعه را از نظر اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار داد اما بیشتر از همه حوزه فرهنگی مغفول ماند و به صورت جِد بر کنشگری‌های فرهنگی که زمینه آنها در جامعه وجود داشت، تاثیر گذاشت.

ملکی گفت: امسال نیز از جهاد دانشگاهی استان‌ها خواسته شد به صورت مجازی اقدام به برگزاری مسابقات مناظره شود اما از آنجا که ظهور و بروز این فعالیت به صورت مجازی در دانشگاه قابل مشاهده نیست در رایزنی با دانشگاه ایلام و الزام اینکه برای حفظ سلامتی افراد، تماشاگر حضور نداشته باشد، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز با حضور تیم داوری و اعضای ۱۴ تیم اقدام به برگزاری مسابقات به صورت حضوری کرد.

وی مناظره را فرصتی ویژه برای دانشجویانی دانست که هنوز فضای دانشگاهی را تجربه نکرده‌اند و تصریح کرد: نقد کردن و نقد شنیدن هر دو مهارت است که در وجود انسان نیاز به پردازش و رشد دارد بخصوص برای دانشجویان که در سنی هستند که نیازمند تغییر هستند البته اینکه در بستری چون محیط دانشگاه که علاوه بر رشد به جهت علمی و شخصیتی به لحاظ فرهنگی نیز نمو پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی این مسابقات از امروز شروع شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام یک تیم بنام ماهر متشکل از سرکار خانم مبارکی ، سرکارخانم رضایی و خواهران کاظمی در این دوره شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا