نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار آموزشی > مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام الگویی موفق در بین مراکز کشور است
۴۱۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام و به نقل از ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام نمونه‌ و الگویی موفق در بین مراکزاستان و حتی کشور است که با دارا بودن مرکز نوآوری صنایع دستی علاوه بر برگزاری استارتاپ‌ها موفق به ارائه خدمات نیز شده است.

دکتر «اسفندیار محمدی» در شورای هم‌اندیشی و تعامل روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان اظهار کرد: امروز آموزش عالی مخصوصا در دانشگاه علمی کاربردی نیازمند تصمیمات جدی و هوشمندانه برای ادامه فعالیت موثر در جامعه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه باید بیش از گذشته بر رسالت خود تاکید و در حوزه اجرا نیز به آن پایبند باشد، گفت: کارهای بسیار خوبی در این دانشگاه انجام شده و اینکه بخش قابل توجهی از دانش آموختگان این دانشگاه به بازار کار وارد می‌شوند و خود می‌توانند کارآفرین باشند نشانه موفقیت این دانشگاه است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و مورد نظر جامعه فاصله داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی و تبیین شاخص های سطح بندی در سال ۱۴۰۰ گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه جامع در سطح کشور اجرای آمایش آموزش عالی است که در جهت مأموریت‌گرایی آموزش عالی پیاده سازی می‌شود و مراکز باید آمادگی اجرای این سیاست را داشته باشند..

محمدی تاکید کرد: روسای مراکز بیش از هر کس دیگری با مشکلات مراکز و دانشجویان و توانمندی‌های خود آشنا هستند که لازم است با تعامل با هم بتوانند مشکلات را حل کنند و در واقع ظرفیت‌های همدیگر را به جامعه معرفی کنند و با هم‌افزایی به پویایی این دانشگاه کمک کننند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به موفقیت‌های مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان، تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نمونه‌ای موفق در بین مراکز است که با دارا بودن مرکز نوآوری صنایع دستی تاکنون علاوه بر برگزاری استارتاپ‌ها موفق به ارائه خدمات نیز شده است و الگویی موفق برای مراکز استان و حتی مراکز سطح کشور است.

در این نشست «احسان قاسمی» مسئول واحد نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام توضیحاتی را درباره ضرورت‌های نظارتی در مراکز ارائه کرد.

روسای مراکز آموزش علمی کاربردی در این نشست نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا