نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > واکاوی و تحلیل وقایع اخیر کشور از دیدگاه معاون سیاسی سازمان بسیج کشور
۱۰۱ بازدید

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور در جمع اساتید و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان ایلام بر تبیین شرایط کنونی ایران تاکید کرد و گفت: مردم هوشمند ما باید با نگاهی واقع بینانه مسائل روز کشور را واکاوی کنند.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام؛ با حضور سرهنگ «سید جلال حسینی» – معاون سیاسی سازمان بسیج کشور، وقایع اخیر کشور و هجمه‌های کشورهای غربی بر علیه امنیت ایران تحلیل و واکاوی شد.

این جلسه که در راستای سلسله مباحث جهاد تبیین و به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و با حضور کارشناسان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد، معاون سیاسی سازمان بسیج کشور گفت: در تاریخ بشریت وجود نداشته است که بیش از ۷۰ کشور بر علیه یک کشور متحد شوند و آن کشور باقی بماند. در وقایع اخیری که بر ایران گذشته است و حمله‌ی رسانه‌ای که وارد شده است دلیلی جز ترس از قدرت علمی و جایگاه کشور در منطقه و جهان ندارد و انتظار می‌رود مردم ما در هر صنف و جایگاهی، آگاهانه و با تحلیل درست به روشنگری در بین جامعه هدف بپردازند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا