نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار آموزشی > پذیرش دانشجو در ۱۵ رشته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام
۴۰۰ بازدید

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: این مرکز برای سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ در ۱۵ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

«شهریار رستمی» در گفت و گو با ایسنا با از پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در ۱۵ رشته خبر داد و اظهار کرد: این مرکز اولین مرکز علمی کاربردی ایلام است که در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با دارا بودن امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی در خدمت توسعه آموزش و مهارت در استان است.

وی گفت : این مرکز برای سال تحصیلی آینده در مقطع کاردانی در رشته‌های نرم‌افزار کامپیوتر، گردشگری، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، روابط عمومی، طراحی دوخت، امور فرهنگی و تربیت مربی قرآن دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: این مرکز در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، طراحی دوخت، گرافیک ، روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا