نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار پژوهش > چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز نوآوری صنایع دستی جهاد دانشگاهی ایلام برگزار می‌شود
۱۶۷ بازدید

چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز نوآوری  جهاد دانشگاهی واحد ایلام از ۱۲ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار می گردد.

 این نمایشگاه به همت  مدرسان و دانشجویان مرکز و پیشرانان و متقاضیان رشته‌های مربوط به طرح ملی مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

فرصت‌های بسیار خوبی در زمینه بازارهای داخلی و بخصوص بازارهای منطقه‌ای ایجاد شده و در زمینه بازارهای جهانی هم فرصت های مناسبی وجود دارد، گفت:  امروز فضای مجازی شرایطی ایجاد شده که از طریق مکان‌بازارهای مجازی امکان توسعه بازار و محصول   فراهم شده است.

این نمایشگاه محصول شبکه‌سازی و فعالیت‌های تیمی و زنجیره‌ای در مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی ایلام است، تاکید کرد:  برندسازی محصولات در استان به طور جدی باید دنبال شود.

ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در زمینه توسعه مشاغل خانگی و اشتغال جوانان در استان وجود دارد که امیدوار هستیم با هم‌افزایی بیشتر  سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این مهم محقق گردد.

این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و تولیدات مشاغل خانگی برگزار می‌شود، افزود: نباید به نقش استارت اپ‌ها و ظهور و بروز فناوری بی‌توجه بود چرا که قطعاً محصولات مشاغل خانگی می‌توانند با نوآوری و بهره گیری از فناوری، ارزش افزوده بیشتری بدست آورد.

صاحبان ایده و فعالان حوزه دوخت‌های سنتی و مشاغل خانگی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت،

با حضور پیشران‌های خیاطی و جمعی از متقاضیان و کارآفرینان پوشاک، کارگاه‌های مانکن‌سازی، طراحی مدل زنده، پارچه بافی، دوخت مانتو سنتی، تکنیک‌های چاپ روی پارچه، طراحی و کالکشن‌سازی، خلاقیت در گرافیک و طراحی روی مانکن برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، شرکت «تاراکیان» کلهر و تولیدی پوشاک «مردی» برگزار خواهد شد.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در محل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جوانان به آدرس میدان میلاد – سازمان ملی جوانان طبقه اول برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا