نسخه آزمایشی
۲۱۸ بازدید

این هنرمند گفت: همانطور که قبلا، هنرمندان از معنویت و معرفت بهره می‌بردند و بعد وارد وادی فرهنگ و هنر می‌شدند، یکی از دغدغه‌های من هم موضوع کسب اخلاقیات توسط هنرجوهاست که این خلاء هم اکنون مشاهده می‌شود.

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام؛ «لیلا رشنوادی»- مدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، اظهار کرد: هنر بلندترین ابزار تاثیرگذاری است و ما باید اسطوره سازی کنیم تا کودکان و نوجوانان و جوانان ما به جای اینکه از غریبه‌ها و الگو‌های خارجی در ذهنشان خاطره و اسطوره ثبت شود، از افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطره و اسطوره سازی کنند.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا، هنرمندان ابتدا از معنویت و معرفت بهره می‌بردند و بعد وارد وادی فرهنگ و هنر می‌شدند، یکی از دغدغه‌های من هم موضوع کسب اخلاقیات توسط هنرجوهاست که این خلاء هم اکنون مشاهده می‌شود.

مدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهادددانشگاهی ایلام درباره آغاز  فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود گفت: از سال ۷۳ که دیپلم گرفتم در کنار پدرم که خبرنگار و سردبیر نشریه‌ «پیک ایلام» بود به مدت حدود ۱۳ سال مشغول کار خبری و صفحه آرائی نشریه شدم و پس از آن در رشته نقاشی مشغول شدم.

وی همچنین درباره چالش‌ها و مشکلات کاری خود گفت: ابزار و تجهیزات کار خیلی گران است و این موضوع تاثیر منفی روی فعالیت‌ها می‌گذارد همچنین مشکل معیشت هنرمندان، مخصوصا در شهر‌های کوچک زیاد است که باید مسئولان برای آن فکری کنند.

نمونه ای از آثار این هنرمند بسیجی را در زیر مشاهد کنید:

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا