نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار آموزشی > مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد
۴۳۵ بازدید

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از ظرفیت لازم برای ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی برخوردار است.

دکتر «محمود رضا دلاور» پس از بازدید از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، با حضور در ایسنا، با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در این مرکز ، اظهار کرد: این مرکز پتانسیل‌های خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم شاهد ارائه مجوز برای پذیرش دانشجوی عراقی در این مرکز باشیم.

وی با اشاره به ارائه رشته‌های پرطرفداری مانند «تعمیر تجهیزات پزشکی» در این مرکز، تصریح کرد: برای تداوم پذیرش دانشجو در این رشته در حال رایزنی و تعامل با وزارت بهداشت هستیم تا با هماهنگی لازم مجوز لازم را برای این رشته بگیریم.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: معاونت آموزشی دانشگاه در حال رایزنی برای تقویت این رشته به عنوان خدمات ثانویه و در قالب خدماتی که وزارت بهداشت ارائه نمی‌کند، است و امیدواریم بتوانیم در این رشته‌ها پذیرش داشته باشیم و بتوانیم مهارت خدماتی مانند تعمیر و ساخت تجهیزات پزشکی را ارائه کنیم.

دلاور تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام پتانسیل‌های لازم را برای پذیرش دانشجوی خارجی و توسعه رشته‌های موجود را دارد.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به مرز مشترک طولانی و قرابت فرهنگی استان ایلام با کشور عراق، گقت: با توجه به شرایط کرونایی امروز دوره های مجازی کوتاه مدت تبلیغ بسیار خوبی برای دوره‌های مقطع دار و حضوری در مراحل بعدی برای جذب دانشجوی داخلی و خارجی است و باید روی عراق به عنوان یک کشور روبه رشد تمرکز داشته باشیم.

دلاور تاکید کرد: هم وزارت علوم عراق و هم دانشگاه‌های این کشور و هم دانشجویان عراقی و اقلیم کردستان عراق تعامل خوبی با دانشگاه‌های ما دارند که می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا