نسخه آزمایشی
۱۳۰ بازدید

به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام؛

دوره آموزشی «سواد رسانه‌ای» برگزار شد

به گزارش مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام؛ به پیشنهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، دوره آموزشی «سواد رسانه‌ای» ویژه کارشناسان فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی استان ایلام در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی و تدریس «همت انوری» برگزار گردید.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر کارشناس فرهنگی مرکز علمی کاربردی در مواجهه با اخبار و شیوه‌های تشخیص سره از ناسره در فضای مجازی و بازنشر درست رویداد و حوادث در محیط‌های مجازی و دانشگاهی است.

گفتنی است در این دوره، کارشناسان مراکز علمی کاربردی استان با اینکه چرا به این آموزش نیاز داریم؟، مزایای شرکت در این کارگاه چیست؟، جایگاه رسانه‌ها در فرهنگ‌های مختلف چگونه است؟ و … آشنا شدند و همچنین در خصوص شرایط اثربخشی بهتر یک رسانه و اینکه یک مصرف کننده‌ی هوشمند باشیم، آگاه شدند.

در این کارگاه آموزشی دکتر «منصور احمدی»- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام در جمع کارشناسان فرهنگی مراکز اظهار کرد: بیشتر مخاطبین فضای مجازی براساس آگاهی اندکی که دارند در مورد اخبار قضاوت می‌کنند و گاهاً منجر به تصمیمات اشتباه می‌شود اما اگر شیوه‌های درست کسب اطلاعات را داشته باشیم و براساس داده‌های دقیق در فضای مجازی بحث و گفتگو کنیم هم برای اطرافیان و محیط کاری و هم برای خانواده خویش موثر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا