نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > فعالیت های فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی استان باید توسعه یابد
۲۷۰ بازدید

نشست مسئولان فرهنگی مراکز علمی کاربردی ایلام با حضور رئیس دانشگاه و رئیس نهاد نمایندگی دانشگاه علمی کاربردی استان

فعالیت های فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی استان باید توسعه یابد

نشست مسئولان فرهنگی مراکز علمی کاربردی ایلام با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد.
دکتر اسفندیار محمدی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام در این نشست با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مراکز ایلام اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه علمی کاربردی توسعه پیدا کند و دانشجویان در این برنامه‌ها محور باشند و مشارکت کنند و برنامه ها باید تأثیرگذار باشند.
در ادامه حجت‌الاسلام حاتمی رئیس جدید نهاد نمالیتدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست و در این میان نقش دانشگاهیان بسیار خطیر است، حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار مهم است و امکیدواریم حضور حداگثری و مشارکت بالا در انتخابات اتفاق بیفتد.
وی با انتقاد از فضای راکد فرهنگی در دانشگاه‌‌ها گفت: باید هیت اندیشه‌ورز تشکیل شود و اتق فکری که مشکلات فرهنگی را رصد و برای آنها راه‌حل ارائه دهد و سپس با هم‌افزایی در پی اجرای برنامه‌ها باشیم.
حجت الاسلام حاتمی افزود: کار فرهنگی باید با طمأنینه و فکر باشد و در درازمدت نتیجه حاصل می‌شودو کار در دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه‌ها سخت‌تر است.
در این نشست مسئولان فرهنگی مراکز علمی کاربردی ایلام به ارئه عملکرد و راهکارهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا