نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > تقدیر رئیس دانشگاه جامع استان از عملکرد موفق مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام
۵۲۵ بازدید

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام از عملکرد قابل قبول و استمرار وضعیت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.

دکتر «اسفندیار محمدی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این عملکرد طی سال‌های اخیر بر اساس نتایج سطح‌بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۳۹۹ محرز شده و امیدواریم بیش از پیش شاهد ارتقاء و تعالی این مرکز باشیم.

وی با بیان اینکه این مرکز مشمول تدبیر نظارتی تشویقی آیین نامه نظارت و ارزیابی معاونت محترم نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور واقع شده است، گفت: این مرکز اولین مرکز علمی کاربردی استان است که موفق به اخذ مجوز مرکز نوآوری با موضوع «صنایع دستی» شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، با قدردانی از تلاش‌های این مرکز برای اعتلای آموزش‌های کاربردی در استان تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیز در برگزاری کلاس‌های آنلاین و برگزاری امتحانات به صورت مجازی و کمک به حفظ سلامتی مردم استان با تولید ماسک با استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته طراحی دوخت تلاش قابل تقدیری داشته است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا