نسخه آزمایشی
۲۳۷ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، در این جلسه نمایندگانی از  دانشجویان ، بسیج دانشجویی، دبیران کانون‌‌های فرهنگی و دبیران انجمن‌های علمی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه نمایندگان دانشجویان دیدگاه‌ها و مشکلات دانشجویان را در خصوص آموزش ، فضای استقرار کانون ها، ورود دانشجویان به دانشگاه ، ارتباط استاد و دانشجو، عضوگیری گروه‌های دانشجویی ، استفاده از نظرات دانشجویان در اداره دانشگاه و … با رئیس مرکز در میان گذاشتند.

در بخش دوم جلسه، شهریار رستمی رئیس مرکز ضمن استقبال از نظرات ارزشمند دانشجویان در مورد مشکلات آموزشی و چالش‌های موجود دانشجویان و لزوم فعالیت هر چه بیشتر دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و لزوم تیم سازی و هم افزایی بین دانشجویان مرکز نکاتی را مطرح کردند و به بر تداوم برنامه‌های فرهنگی و برنامه ریزی بهتر  در راستای تقویت این برنامه ها تاکید شد و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند. وی افزود: فعالین فرهنگی می‌بایست یک برنامه  بلندمدت کاربردی ارائه دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مرکز در سال جدید خواستار برگزاری منظم جلسات ماهانه با فعالین فرهنگی و نیز اعضای شورای مرکزی تشکل ها شد و افزود: این اقدام در هم افزایی و همفکری بیشتر و ارتقای کیفیت برنامه های انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های دانشگاه موثر است.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا