نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام به یاری آسیب دیدگان کرونا شتافت
۳۸۰ بازدید

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از راه اندازی طرح حمایتی «مواسات» در جهت کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بر اثر شیوع ویروس کرونا در این مرکز خبر داد.

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام به یاری آسیب دیدگان کرونا شتافت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، «شهریار رستمی» با بیان اینکه طرح مواسات با هدف کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا راه اندازی شده است، اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام بنا به ضرورت و احساس تکلیف برای همراهی و کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا توانست با مشارکت همکاران، دانشجویان و خیرین در این مسیر گام‌هایی هر چند کوچک بردارد.

رستمی اضافه کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه و محافظتی، توانستیم با مشارکت دانشجویان رشته طراحی دوخت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام کارگاه تولید ماسک و دستکش را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از سه هزار ماسک در این کارگاه در شرایط استاندارد تولید و در اختیار مراکز فروش قرار می‌گیرد، افزود: در همین راستا همکاران مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با تهیه بسته‌های بهداشتی نسبت به توزیع آنها در محلات حاشیه ای شهر ایلام اقدام کردند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در ادامه به آموزش‌های آنلاین کلاس‌های درسی مرکز اشاره و عنوان کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، کلاس‌های درس در ترم جاری به صورت آنلاین و از طریق سامانه امجد در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا