نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام > اخبار فرهنگی > کسب مقام سوم دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر
۴۹۰ بازدید

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس کشور

کسب مقام سوم دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام رتبه سوم دهمین «جشنواره بین المللی مد و لباس فجر» را کسب کرد.
خانم «لیلا زینی‌وند» با شرکت در بخش «عفاف و حجاب» مسابقه «ایده تا اجرا» جشنواره بین المللی مد و لباس فجر توانست مقام سوم را بدست آورد.
خانم زینی‌وند در قالب گروه «المیرا» در این جشنواره شرکت کرده بود و توانست با طراحی و دوخت لباس زنانه که به صورت زنده برگزار شد بدون هم‌گروهی حائز رتبه ارزشمند سوم شود.
خانم زینی‌وند دانشجوی مقطع کارشناسی رشته طراحی دوخت و تکنولوژی لباس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام توانسته مجوز تأسیس خانه مد و لباس در استان ایلام را دریافت کند.
لازم به است که جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس کشور است. این جشنواره رویدادی فراگیر در حوزه هنر- صنعت مد و لباس است که در راستای تحقق مفاد ماده۳ قانون ساماندهی مد و لباس کشور مصوب ۱۲/۱۰/۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی هرساله به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا